Kocham wzory... wszystkie (naraz)!

Sunday, January 3, 2010


Miałam na dziś zaplanowaną sesje, ale niestety skręcanie szafki na buty i przywiercenie karniszu na zasłonki zajęło mi więcej czasu niż się spodziewałam. Więc tylko była krótka, spontaniczna sesja wieczorem na spacerze z psem.Po całzm dniu pracy, chciałam zaszaleć, wieć założyłam spodnie w kratkę (z wczorajszych zakupów), t-shirt w paski i podkolanówki i drobne kropeczki. A jednak nie gryzą się ze sobą te wzory, ponieważ kolory jakoś do siebie pasują. Koloru dodałam fioletową kurtką. Buty te widziałam już a paru blogach szafiarek, ale są takie fajne i wygodne, ze też się w nich pokaże :D


photos: Łukasz

spodnie / trousers: H&M
podkolanówki / knee socks: H&M
t-shirt : Vero Moda
buty/shoes :Deichmann
kurtka / jacket : Vero Moda
szalik/ scarf : H&M
cardigan z pomponikem/cardigan with a bobble : SH
naszyjnik/ necklace: po mamie / from mum
okulary / glasses: Rodenstock
kolczyki / earrrings: z targu w Polsce/ from a market in Poland