Lost and found

Tuesday, January 5, 2010


Dziś znów miałam ochotę na ulubiony żakiet z szafy mamy. Tym razem w połączeniu z swetrem pod kolor i szalikiem fioletowym z frędzlami. Okulary od Mexxa są idealnie pod kolor, ponieważ z przodu są ciemno niebieskie, a boki są fioletowe. Kolczyki-Klipsy lezą mi bardzo na sercu. Kupiłam je latem w Polsce, a w HH zgubiłam jednego - no i jak to ja - wpadłam w wielką rozpacz, obdzwoniłam parę Trollów w Polsce, aż w końcu znalazła się sprzedawczyni, która się dowiedziała ze mają je w jakimś sklepie, zamówiła i moja ciocia mi je odebrała. Tyle narobiłam zamieszania żeby je tylko dostać z powrotem. Tak to już jest ze mną... jeśli czegoś chce, to dostanę ... predzej czy później!!

ENG: Today i wanted to wear my favourite jacket again. I combined it with a blue pullover and a purple scarf. The earrings are one of my favovourites too. I bought them in poland and lost at home in Hamburg. I made such a drama, called the shops in poland to order the earrings and finally a nice saleswoman, who ordered them for me. It's always like that with me... i won't stop until i get what i want. And i'll get it ... sonner or later!


pullover: Tally Weijl
jacket: Vintage
scarf: H&M
bracelets: Berska, Primark
top: Berska
glasses: Mexx
earrings: Troll
brooch: H&M