Pleated skirts forever

Monday, August 13, 2012

ENG: I  have tried not to buy pleated skirts for a while, but I failed again and again. In this case, I wanted to order a pleated black dress and, but due to an mixup i got the skirt. 
Also, while I was sorting out my wardrobe (click here to shop my closet on ebay) I found these shoes. Wooded-flatforms from COS. How could I forget about them, while I was looking so desperatly for a special pair of flatforms in every onlineshop.

DE: Ich habe mir zwar schön eine Weile vorgenommen keine plissierten Röcke mehr zu kaufen, doch das scheitert immer wieder. In diesem Fall wollte ich ein plissiertes, schwarzes Kleid bestellen und dann ist es durch eine Verwechslung doch der Rock geworden. 
Ausserdem habe ich während des aussortierens meines Kleiderschrankes (hier gehts zu ebay) diese Schuhe wiedergefunden. Holz-flatforms von COS. Wie konnte ich sie nur vergessen, obwohl ich so verzweifelt alle onlineshops nach tollen Flatforms durchstöbert habe.



photos: Lukas

skirt: from here | top: from here| belt: Primark | shoes: COS | jacket: H&M