Missing basic

Thursday, March 7, 2013


ENG: For many people black and grey are the basics colors. Basisc are nesseccaory to complete looks. I prefer shades of brown, beige and gold as basic shades. My mom always used to say i try to like like my dog Prada. A lovely golden retriever, which was more a familiy member, than a pet. I always loved that comparison  and I will always love my dog. She was an important basic in my life, which now is terribly missing in life, so that no day really feels complete without her.

DE: Für viele Leute gehört schwarz oder grau als Basic zu jeden Outfit. Basics sind wichtig um Outfits zu vervollständigen, oft funktionieren sie ohne gar nicht erst. Bei mir sind es statt schwarz und grau, eher braun, beige und goldtöne. Meine Mutter sagt dann immer ich gleiche mich meinem, leider kürzlich verstorbenem Hund Prada an. Einem lieben Golden Retriever, der mehr ein Familienmitglied, als nur Haustier war. Den Vergleich habe ich schon immer geliebt und ich werde meinen Hund auch immer lieben. Sie war ein wichtiges Basic in meinem Leben, dass mir nun schrecklich fehlt und ohne Sie ist kein Tag so richtig komplett.




 photos: Pretty Mess

coat: Cubus | sweater: C&A | pants: H&M | shoes: No name | bag: Primark |  earring: H&M |